FAQ Hjem - Forsendelse og levering

Forsendelse og levering

Hvad er prisen for emballage og håndtering hos Lounge by Zalando?

Prisen for standard emballage og håndtering hos Lounge by Zalando er 45 kr. Du kan sagtens kombinere flere varer fra forskellige ordrer i en ...Læs mere

Hvor sender Lounge by Zalando til?

Vi leverer vi kun til det land, du er registreret i. Hvis du vil have leveret din ordre til et andet land, skal du ...Læs mere

Hvor lang tid tager leveringen?

Hvert produkt i vores online shop har en konkret leveringstid, som du kan finde i afsnittet med produktoplysninger til højre for produktbillederne. Vi sørger ...Læs mere

Hvor er min ordre?

Så snart din pakke er blevet sendt fra vores lager, så modtager du en forsendelsesbekræftelse per e-mail med et tracking-link til PostNord. Med det ...Læs mere

Er det muligt at ændre leveringsadressen for en bestilling, som allerede er blevet gennemført?

Når du har gennemført og bekræftet din bestilling, kan vi ikke ændre den – dette inkluderer leveringsmuligheder, din leveringsadresse, betalingsmetoder og produktstørrelser. I et begrænset ...Læs mere

Er det muligt at kombinere to eller flere bestillinger til forsendelse?

Af tekniske årsager kan vi desværre ikke kombinere flere ordrer til én. Hvis du har lagt to bestillinger lige efter hinanden, kan det ...Læs mere

Hvad gør jeg, hvis jeg modtager en beskadiget pakke?

Hvis din pakke er ankommet i beskadiget stand, så send os en kort beskrivelse af skaderne og 3-5 fotos, som tydeligt viser den beskadigede ...Læs mere

Er der forkortet leveringstid for min bestilling?

Vi kan desværre ikke tilbyde kortere leveringstid for alle varer på vores hjemmeside. Denne leveringsmulighed er kun tilgængelig for udvalgte udsalg. Tjek venligst den ...Læs mere

Hvem leverer min pakke til mig, og hvad er leveringsmulighederne?

Lounge by Zalando leverer med PostNord fra mandag til lørdag. Hvor kan jeg få min pakke leveret? Alle ordrer lagt på zalando-lounge.dk kan kun ...Læs mere

Kan individuelle varer fra en bestilling sendes separat?

Af administrative og logistiske årsager kan vi desværre ikke sende varer separat, efter din ordre er blevet bekræftet. Har du har afgivet en ...Læs mere

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?

PostNord vil først prøve at levere pakken hjemme hos dig på den givne leveringsadresse. Ikke hjemme? Intet problem! Så bliver din pakke leveret til ...Læs mere